האם השגריר הישראלי הכין לטראמפ את הנאום באיפא"ק?

ביום חמישי האחרון, התייחס טראמפ לביטול ביקורו בישראל לאחר שנתניהו רמז לו שעליו לעשות זאת, ואמר לנציגים חרדיים בברוקלין ש"התאכזב" מתגובת נתניהו ושנתניהו התבטא כלפיו בצורה פחות חיובית ממה שקיווה.
שלמה ריזל 1 Comment on האם השגריר הישראלי הכין לטראמפ את הנאום באיפא"ק?

כתבה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון שופכת אור על הנאום המפורסם של טראמפ • ג'ארד קושנר – חתנו היהודי חייג לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר וביקש ממנו לשמוע את עמדותיה של ישראל בסוגיות השונות

ביום חמישי האחרון, התייחס טראמפ לביטול ביקורו בישראל לאחר שנתניהו רמז לו שעליו לעשות זאת, ואמר לנציגים חרדיים בברוקלין ש"התאכזב" מתגובת נתניהו ושנתניהו התבטא כלפיו בצורה פחות חיובית ממה שקיווה.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עמדותיו של המתמודד המוביל לראשות המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ בכל הנוגע לישראל היו מבולבלות ואפילו לא הוגנות – כל זאת עד לנאומו בוועידת איפא"ק (השדולה האמריקנית למען ישראל בבתי הנבחרים), שם הוא אמר דברים שנעמו מאוד לאוזניים ישראליות ושהפתיעו את קהל המאזינים. פתאום נשמעה שם שפה ברורה ואוהדת התייחסות עניינית לכל האתגרים העומדים בפני ישראל.

אלא שכתבה שהתפרסמה בסוף השבוע האחרון בסוכנות הידיעות 'רויטרס' שופכת אור על הנאום הזה. לדברי הסוכנות, ג'ארד קושנר – חתנו היהודי אורתודוקסי של טראמפ חייג לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר וביקש ממנו לשמוע את עמדותיה של ישראל בסוגיות השונות. קושנר שמע את הדברי ועל פיהם הכין את נאומו של טראמפ.

הידיעה הזו נועדה לנגח את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת ישראל אולם גורם בשגרירות ישראל בוושינגטון שדיבר עם עיתון "הארץ" אישר את השיחה ואמר שהיא לא חריגה כיוון ש"השגריר שוחח עם אנשיהם של כל המועמדים המובילים לנשיאות".

ביום חמישי האחרון, התייחס טראמפ לביטול ביקורו בישראל לאחר שנתניהו רמז לו שעליו לעשות זאת, ואמר לנציגים חרדיים בברוקלין ש"התאכזב" מתגובת נתניהו ושנתניהו התבטא כלפיו בצורה פחות חיובית ממה שקיווה. טראמפ אמר כי הוא תמיד חיבב ומחבב את נתניהו אבל לא אהב את הצהרת נתניהו שבאה בעקבות אמירותיו של טראמפ כנגד המוסלמים.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    טראמפ נדמה כאדם שאינו בגדר השפיות אומר אחד ולאחר דקה דבר אחר ללא כל עמדה פוליטית